Kamaz

Новини

НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ЗАВОДІ запущена нова дощувальних КАМЕРА

На автомобільному заводі «КАМАЗа» на конвеєрі складання кабін нового модельного ряду запустили дощувальну камеру. Перевірку на герметичність проходять кабіни вантажівок поколінь К5 і К4.

На випробування кабіни відправляються після складання і прошивки всіх електронних систем. За інструкцією оператор завозить її в камеру, сканує VIN-номер, вибирає тип кабіни, час дощування, інтенсивність і запускає установку. Зазвичай процедура займає три хвилини, але для автомобіля КАМАЗ-54901 її збільшили вдвічі: при максимальній інтенсивності поливу 8000 мм в хвилину струмені б'ють з 250 форсунок. Під таким потоком води людина промокне наскрізь за хвилину. Весь цей час в кабіні знаходиться контролер ОТК, який за допомогою ліхтаря оглядає весь її простір. «Таке випробування - гарантія якості збірки, - пояснив заступник начальника цеху складання кабін по технічній частині Марат Газізов. - Інша істотна перевага - можливість мінімізувати вплив людського фактора за рахунок автоматичного режиму роботи установки ».
 
Після закінчення перевірки машина направляється на обдув - сушку, а потім по результату тесту оператор роздруковує чек-лист, який вклеюється в контрольний список загальної збірки кабіни. За два тижні з початку запуску камери не було жодного випадку протікання. Є план дій і при виявленні порушення герметичності. «Таку кабіну доведеться детально обстежити, можливо, частково розібрати, щоб виявити і усунути причину дефекту, і знову відправляти на дощування, - розповів начальник відділу ефективності складальних виробництв Володимир Арасланов. - У технологічний процес складання за підсумками операції будуть внесені коректування, а слюсарів, що працюють на конвеєрі, переобучат ».
 
Ще одна перевага - замкнутий цикл використання ресурсів. Після того, як вода відмиє каркас кабіни, вона через систему дренажу збирається в спеціальній ємності, фільтрується, очищається і переливається в пятікубовую бочку. Фахівці розраховують, що цього запасу їм вистачить на цілий рік.
 
Після фінішного випробування кабіна відправляється в накопичувач підвісного штовхає конвеєра. На шасі автомобіля, що йде по головному складальний конвеєр, вона спуститься за спеціальним сигналом системи управління виробництвом.

 

всі новини